مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 07:502020-12-07ورزشي

عنوان سومی مسابقات بسکتبال نوجوانان به دختران همدانی رسید


مربی تیم بسکتبال نوجوانان دختر استان همدان گفت: با اعلام فدراسیون بسکتبال، تیم نوجوانان همدان به مقام سومی لیگ برتر نوجوانان کشور دست پیدا کرد.

- مهتاب صحابت امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به کسب عنوان سومی لیگ بسکتبال نوجوانان، اظهار کرد: سال گذشته تیم بسکتبال نوجوانان استان همدان در مسابقات لیگ برتر این رده سنی شرکت کرده بود.

وی ادامه داد: درست در روز پایانی این مسابقات، به دلیل شیوع بیماری کرونا، مسابقات فینال و رده‎ بندی لیگ برتر نوجوانان دختر لغو شد و به زمان دیگری موکول شد.

مربی تیم بسکتبال نوجوانان دختر استان همدان گفت: در نهایت در ابتدای ماه جاری فدراسیون بدون برگزاری مسابقات و با توجه به کارنامه تیم ها در کوران مسابقات، تیم های برتر را معرفی کرد.

وی افزود: تیم های همدان و قزوین باید در دیدار دره بندی برابر هم به میدان می رفتند که با توجه به دریاف دو شکست رفت و برگشت این تیم در مرحله مقدماتی، فدراسیون رأی به کسب عنوان سومی تیم همدان در این رویداد داد.

صحابت اضافه کرد: تیم همدان در این رویداد به سرمربیگری بنده و  مربیگری خانم ها سهیلا عزیزی و کیمیا بهرامی مساعد و سرپرستی خانم عطیه مطلبی در این مسابقات حضور داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنوان سومی مسابقات بسکتبال نوجوانان به دختران همدانی رسید

عنوان سومی مسابقات بسکتبال نوجوانان به دختران همدانی رسید