مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 05:102020-12-07اجتماعي

محورهای مواصلاتی گیلان زیر بارش شدید برف و باران


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از بارش شدید برف و باران در گیلان خبر داد و گفت: در 10 محور اصلی گیلان بارش برف با شدت و ضعف در حال باریدن بوده و راهداران در حال بازگشایی معابر هستند.

- فریبرز مرادی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت راه های استان، اظهار کرد: به سبب بارش برف محور پونل به خلخال به دلیل احتمال ریزش و وقوع بهمن مسدود است.

وی با اشاره به اینکه برخی از محورهای گیلان هم اکنون شاهد بارش برف است، افزود: محور سیاهکل به دیلمان، محور رستم آباد، بره سر به کلیشم و همچنین در محور بلوردکان به خصیل دشت شاهد بارش شدید برف هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه راهداران در حال رفع روبی محورهای برف گیر هستند، افزود: محورهای سیاهکل به دیلمان، هالی دشت خصیل دشت املش، اسالم خلخال در تالش، پونل خلخال در رضوانشهر و توتکابن بره سر رودبار برف روبی شده اند.

وی، همچنین از بارش خفیف برف در هفت محور اصلی گیلان خبر داد و گفت: در حال حاضر محورهای اسالم به خلخال، پونل به خلخال، رحیم آباد، لشکان به لات محله، فومن به ماسوله، شوک به ملکوت، ماسال به گیلوان و محورهای شفت به امامزادگان ابراهیم و اسحاق بارش برف به شکل خفیف در حال باریدن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای مواصلاتی گیلان زیر بارش شدید برف و باران

محورهای مواصلاتی گیلان زیر بارش شدید برف و باران