مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 22:552020-12-06فرهنگي

آثار برگزیده مرحله اول جایزه ادبی مشهد معرفی شد


منتخبین مرحله اول از اولین دوره جایزه ملی ادبی مشهد که فراخوان آن از چند ماه گذشته اعلام شده بود، در بخش های کتاب، شعر کلاسیک، کتاب شعر آزاد، - ایسنا/خراسان رضوی منتخبین مرحله اول از اولین دوره جایزه ملی ادبی مشهد که فراخوان آن از چند ماه گذشته اعلام شده بود، در بخش های کتاب، شعر کلاسیک، کتاب شعر آزاد، کتاب رمان و مجموعه داستان منتشر شده، معرفی شدند.

در مرحله اول داوری بخش کتاب های شعر منتشر شده، داوری آثار توسط یوسف بینا، قاسم رفیعا، نرگس برهمند، محبوبه بزم آرا و دبیری جواد گنجعلی صورت پذیرفت.

اسامی آثار برگزیده در بخش کتاب شعر کلاسیک به شرح زیر است: آسنات از لعیا محمدی، این هم از این از امیرعلی سلیمانی، بغض چاووشی از هادی خورشاهیان، دلم برای خزر شور می زند از سجاد حیدری، دیدار تو در خیال هم ساده نبود از سمیرا هوری، زاویه از رحمت الله رسولی مقدم، زن منی و زنت هستم و زنم هستی از حدیث لرز غلامی، سرخپوست ها از حامد ابراهیم پور، سوسن از فاطمه سالاروند، طعم سرخ انار از علی اکبر رشیدی، قار از اکبر قنبرزاده، کافه های بی تو از مصطفی توفیقی و کوچ ترین شکل یک پرنده از مهسا زهیری.

اسامی آثار برگزیده در بخش کتاب شعر آزاد به شرح زیر است: از چه رنگی به تن از ابوالفضل پاشا، ازلیّات از رضا جمالی حاجیانی، اینجا نیروی جاذبه کمتر است از رُ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار برگزیده مرحله اول جایزه ادبی مشهد معرفی شد

آثار برگزیده مرحله اول جایزه ادبی مشهد معرفی شد