مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 17:352020-12-06اجتماعي

آماده باش نیروهای خدمات شهری مشهد در پی اطلاعیه هواشناسی


معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از آماده باش نیروهای خدمات شهری در پی تغییرات جوی پیش رو و هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی خراسان رضوی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی اظهار کرد: باتوجه به صدور اطلاعیه سطح نارنجی اداره کل هواشناسی و اعلام هشدار درباره وقوع بارش های رگباری توام با رعد و برق و آبگرفتگی، بارش باران و برف، کاهش محسوس دما، تشکیل مه و وزش باد شدید طی ساعات پایانی امشب و فردا در سطح استان، 57 دستگاه ماشین برف روب سنگین و نیمه سنگین و 22 دستگاه ماشین گریدر آماده سازی شده است.

وی افزود: علاوه بر این، 72 اکیپ سطوح شیبدار، 51 دستگاه خودروی نمکپاش، 17 دستگاه مینی لودر و 71 دستگاه بیل برف روب آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: همچنین 4 هزار و 560 نفر از پاکبانان خدمات شهری، امشب در حالت آماده باش قرار گرفته اند.

یعقوبی با بیان اینکه 500 نیروی آتش نشان به همراه ماشین آلات و تجهیزات مربوطه در 52 ایستگاه آتش نشانی و حوزه های فرماندهی و ستادی این سازمان در آماده باشه کامل هستند، تاکید کرد: این افراد و تجهیزات در حالت آماده باش هستند تا در صورت بروز حوادث احتمالی مرتبط به بارش نزولات جوی به شهروندان خدمت رسانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش نیروهای خدمات شهری مشهد در پی اطلاعیه هواشناسی

آماده باش نیروهای خدمات شهری مشهد در پی اطلاعیه هواشناسی