مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 11:252020-12-06اجتماعي

تمام معابر اصلی همدان باز است


معاون خدمات شهری شهرداری همدان از آماده باش نیروهای شهرداری خبر داد و گفت: با همت نیروهای شهرداری تمام معابر اصلی شهر هم اکنون باز است و تردد در آنها جریان دارد.

- وحید علی ضمیر با بیان اینکه روزانه 500 نیروی انسانی خدمات شهری در امر نظافت و رفت و روب مشغول به کارند و در هنگام بارش اقدامات لازم را انجام خواهند داد، اظهارکرد: همزمان با آغاز بارش برف تمامی نیروهای خدمات شهری شهرداری در آمادگی کامل بوده و با بهره گیری از تجهیزات و برنامه ریزی های لازم، آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

وی با بیان اینکه تمامی تجهیزات و ماشین آلات برف روبی شهرداری در سطح شهر مستقر هستند، تصریح کرد: 10 خودروی مکانیزه نمک پاش، 43 دستگاه تیغه برف روبی، هفت دستگاه گریدر، دو دستگاه لودر، هشت دستگاه بابکت، 43 دستگاه کمپرسی و یک دستگاه بیل مکانیکی در سطح شهر مستقر هستند تا در جاهای حساس و مورد نیاز برای خدمات رسانی به شهروندان مورد استفاده قرار گیرند.

علی ضمیر با اشاره به تداوم بارش برف در همدان، افزود: با همت نیروهای شهرداری تمام معابر اصلی شهر هم اکنون باز است و تردد در آنها جریان دارد اما توصیه این است که افراد از انجام ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند تا سرعت و کیفیت خدمت رسانی مجموعه شهرداری مؤثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام معابر اصلی همدان باز است

تمام معابر اصلی همدان باز است