مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-06سياسي

ماجرای پُل «کمالوند» به صحن شورا رفت/ از کمبود اعتبار تا خطای شهرداری


ماجرای ریزش پُل «کمالوند» شهر خرم آباد امروز به صحن شورا رفت تا فشار مسئولان برای افتتاح پروژه، کمبود اعتبار و خطای شهرداری در آزادسازی تردد بر روی این پُل بررسی شود.

- خرم آباد- ماجرای ریزش پُل کمالوند شهر خرم آباد امروز به صحن شورا رفت تا فشار مسئولان برای افتتاح پروژه، کمبود اعتبار و خطای شهرداری در آزادسازی تردد بر روی این پُل بررسی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پل آیت الله کمالوند شهر خرم آباد که در سیل 98 تخریب شده بود، تنها مدت کوتاهی پس از بازسازی و با بارش باران دچار ریزش شد؛ موضوعی که امروز در صحن شورای شهر خرم آباد مورد بررسی قرار گرفت.

مشکلات شهر ناشی از سو مدیریت است رستم کوشکی با اشاره به معضل جمع آوری آب های سطحی در شهر خرم آباد، اظهار داشت: شهر خرم آباد به خصوص منطقه جنوب و زیر گذر بهارستان به واسطه شرایط جغرافیایی در هنگام بارندگی ها با مشکلات زیادی مواجه می شود.

وی با اشاره به اینکه با یک بارندگی بسیار ناچیز شاهد وقوع مشکلات زیادی در شهر هستیم، افزود: بخشی از این مشکلات نیز به دلیل سوءمدیریت است.

رییس شورای شهر خرم آباد با بیان اینکه در این رابطه تدبیر لازم وجود ندارد، گفت: چرا پلی که هنوز تحویل موقت نشده به خاطر فشار فلان مسئول به صورت غیر قانونی باید افتتاح شود؟ چرا پلی که هنوز تحویل موقت نشده به خاطر فشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای پُل «کمالوند» به صحن شورا رفت/ از کمبود اعتبار تا خطای شهرداری

ماجرای پُل «کمالوند» به صحن شورا رفت/ از کمبود اعتبار تا خطای شهرداری