مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-06سياسي

نگاه شهدای دانشجو نه به شرق بود نه به غرب


رییس دانشگاه پیام نور استان البرز گفت: امروز دانشجویان فضای مناسبی برای درخشش  درعرصه های علمی و پژوهشی دارند که باید از این فضا برای توسعه همه جانبه کشور بهره بگیرند.

- ایسنا/البرز رییس دانشگاه پیام نور استان البرز گفت: امروز دانشجویان فضای مناسبی برای درخشش  درعرصه های علمی و پژوهشی دارند که باید از این فضا برای توسعه همه جانبه کشور بهره بگیرند.

اسحاق جلالیان در گفتگو با ایسنا ضمن تبریک روز دانشجو اظهار کرد: 16 آذر تجلی روح آرمان گرایی، آینده نگری و غیرت ملی دانشجویانی است که به دنبال تحقق اهداف مقدس و انقلابی، در مسیر دستیابی به استقلال کشور تلاش می کردند.

وی با اشاره به اینکه شهدای دانشجو شهدای عصر بیداری و آگاهی هستند، افزود: شهدای دانشجو نگاهشان نه به شرق بود و نه به غرب و پیوستن به روح انقلاب اسلامی را مهمترین آرمان خود می دانستند.

این مسئول با اشاره به وظیفه سنگین دانشجویان در عصر حاضر توضیح داد: امروز دانشجویان فضای مناسبی برای درخشش درعرصه های علمی و پژوهشی دارند که باید از این فضا برای توسعه همه جانبه کشور بهره بگیرند.

رییس دانشگاه پیام نور البرز گفت: امروز دانشجویان با بصیرت و آگاهی توانسته اند بیشتر از هر زمانی با پیروی از اندیشه های امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری پرچم ایران را به اهتزاز درآورده و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه شهدای دانشجو نه به شرق بود نه به غرب

نگاه شهدای دانشجو نه به شرق بود نه به غرب