مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 09:102020-12-06ورزشي

لیگ برتر کشتی: شکست فرش با خارجی های کم فروغ!


تیم صبانور کردستان نیز تنها تیمی در دور برگشت لیگ فرنگی بود که از کشتی گیران خارجی در ترکیب خود استفاده کرد که آن ها نیز حضور کم فروغی در رقابت ها داشتند - دور برگشت رقابت های لیگ برتر آزاد از امروز (یکشنبه) در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی در گروه الف آغاز شد و در رقابت اول، تیم های فرش ایران و دانشگاه آزاد به مصاف هم رفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، این در حالی بود که تیم فرش ایران برای حضور در دور برگشت رقابت ها با دو کشتی گیر خارجی قرارداد بسته بود، با این وجود خارجی های این تیم عملکرد امیدوارکننده ای در این رقابت نداشتند.

بکا لومتادزه گرجستانی که قهرمان مسابقات جهانی نورسلطان شده بود، در وزن 61 کیلوگرم به زحمت مقابل مهدی شیرازی با نتیجه 3-3 به پیروزی رسید و ایراکلی متسیتوری دارنده مدال برنز جهان نیز در وزن 97 کیلوگرم مغلوب حسین شهبازی شد.

به این ترتیب فرش ایران با وجود کشتی گیر خارجی هم نتوانست مقابل حریف مدعی اش پیروز شود.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی با نتیجه 8 بر 2 مقابل تیم فرش ایران به پیروزی دست یافت.

نتایج انفرادی این دیدار به شرح زیر است: 57 کیلوگرم: رحمان عموزاده خلیلی، برنده 10- احسان سنچولی صفر61 کیلوگرم: مهدی شیرازی 3- بکا لومتادزه، برنده 365 کیلوگرم: فرزاد عموزاد خلیلی، برنده 6 مهدی عشقی یک70 کیلوگرم: مجتبی عموزاده خلیلی، برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر کشتی: شکست فرش با خارجی های کم فروغ!

لیگ برتر کشتی: شکست فرش با خارجی های کم فروغ!