مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 09:102020-12-06اقتصادي

زباله گردهای شهرکرد ساماندهی می شوند؟


سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد با بیان اینکه در مناقصه صورت گرفته برای تفکیک زباله، شرکت تابان صنعت پوریا برنده شده است، گفت: یکی از شروط این شرکت استفاده از افراد زباله گرد به عنوان نیرو است اما بسیاری از آنان حاضر نیستند برای شرکت کار کنند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد با بیان اینکه در مناقصه صورت گرفته برای تفکیک زباله، شرکت تابان صنعت پوریا برنده شده است، گفت: یکی از شروط این شرکت استفاده از افراد زباله گرد به عنوان نیرو است اما بسیاری از آنان حاضر نیستند برای شرکت کار کنند.

داوود مومنی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه روزانه حدود 135 تن زباله از شهرکرد جمع آوری می شود، اظهار کرد: تقریبا 20 هکتار زمین برای دفن زباله شهر شهرکرد، شهر کیان، شهر طاقانک و دهیاری بهرام آباد اختصاص داده شده که این مکان در منطقه منصوریه پس از منظریه جانمایی شده است.

وی با اشاره به اینکه انواع زباله های عمرانی- ساختمانی، عفونی و بیمارستانی در منصوریه در حال دفن است، افزود: عملیات دفن زباله توسط دو شرکت صورت می گیرد یک شرکت برای زباله های بخش خصوصی و یک شرکت زباله های بخش عمومی را دفن می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زباله گردهای شهرکرد ساماندهی می شوند؟

زباله گردهای شهرکرد ساماندهی می شوند؟