مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 22:052020-12-05سياسي

گفت و شنود/ هندونه ها کو؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت: گفت: مخالفان مصوبه اخیر مجلس برای لغو تحریم ها که هیچ دلیل و علت قابل قبولی برای مخالفت خود با این طرح نداشتند، - مخالفان مصوبه اخیر مجلس برای لغو تحریم ها که هیچ دلیل و علت قابل قبولی برای مخالفت خود با این طرح نداشتند، ادعا می کردند که این طرح باید در شورای عالی امنیت ملی تصویب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت: گفت: مخالفان مصوبه اخیر مجلس برای لغو تحریم ها که هیچ دلیل و علت قابل قبولی برای مخالفت خود با این طرح نداشتند، ادعا می کردند که این طرح باید در شورای عالی امنیت ملی تصویب شود.

گفتم: ولی دیروز شورای عالی امنیت ملی هم اعلام کرد طرح لغو تحریم ها با تایید این شورا ارائه شده است.

گفت: پس حالا دیگر برای مخالفت خود چه بهانه ای دارند؟! گفتم: صفر تا صد طرح این است که اگر اروپایی ها به تعهدات برجامی خود عمل نکنند و به تحریم ها ادامه بدهند ایران هم از ادامه اجرای برجام خودداری می کند.

کجای این طرح اشکال دارد؟! گفت: چه عرض کنم؟! یعنی بعد از اینهمه فاجعه و خسارت هنوز متوجه نشده اند که برجام کلاه گشاد غرب بر سر ملت بوده است؟! گفتم: یارو توی اتوبوس دست هایش را حلقه کرده و به کمرش زده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت و شنود/ هندونه ها کو؟!

گفت و شنود/ هندونه ها کو؟!