مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 20:402020-12-05اقتصادي

شناسایی 2428 مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی به ویلا در آذربایجان شرقی


مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از شناسایی 2 هزار و 428 مورد تغییر کاربری در مساحت 85 هکتار در استان خبر داد و گفت: تمام این تغییر کاربری ها مختص به ویلاسازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، داداش نصیری در حاشیه کمیته برگزاری هفته خاک در استان در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به اهمیت حفاظت از خاک و جلوگیری از نابودی این موهبت الهی، اظهار کرد: خاک یک موهبت الهی است که خداوند جهت تامین امنیت غذایی در دست بشر قرار داده و وظیفه ما نیز حفاظت و صیانت از این نعمت است.

وی با بیان این که بدون وجود خاک، هیچ فعالیت کشاورزی و تولید غذایی انجام نخواهد گرفت، افزود: جهاد کشاورزی به عنوان متولی کشاورزی در استان نیز به دنبال حفاظت از این نهاده تولیدی بوده و مدیریت امور اراضی با سعی و تلاش خود برای جلوگیری از تغییر کاربری ها و نابودی خاک، به دنبال بازگرداندن خاک های کشاورزی است.

نصیری با تقدیر از مجموعه دادستانی در همکاری با جهادکشاورزی در برخورد با تغییر کاربری ها، اظهار کرد: از تعداد 2 هزار و 428 مورد تغییر کاربری در استان، برای 600 مورد از طریق دادگاه شکایت تنظیم شده که پرونده این موارد هنوز در دادگاه بوده و برای تعدادی از آن ها حکم صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 2428 مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی به ویلا در آذربایجان شرقی

شناسایی 2428 مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی به ویلا در آذربایجان شرقی