مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 20:152020-12-05اقتصادي

جریمه و قطع گاز در انتظار ادارات دولتی پرمصرف


مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: ادارات و مؤسسات دولتی که به این مصوبات توجه نکنند علاوه بر جریمه، باید منتظر قطع جریان گاز طبیعی هم باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، حسن افتخاری اظهار کرد: مطابق مصوبه هیئت وزیران درباره اصلاح الگوی مصرف مشترکین گاز طبیعی در ایام سرد سال، در صورتی که مصرف گاز ساختمان های اداری دستگاه های اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 1386 از 80 درصد میانگین مصرف آن ها در دوره مشابه سال های 96 و 97 در میانگین دمای یکسان طول دوره صورتحساب بیشتر شود کل مصرف مشترک مشمول افزایش 50 درصدی با رعایت بند(ب) ماده یک قانون هدفمند کردن یارانه ها مصوب 1388 و اصلاحات بعدی آن خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی افزود: همچنین موضوع صرفه جویی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی هم طی بخشنامه معان اول رییس جمهور به تمام ادارات و نهادهای دولتی استان ابلاغ شده و بر همین اساس شرکت گاز موظف است تا با تشکیل گشت های پایش نسبت به کنترل رعایت دمای رفاه ادارات و ساختمان های دولتی اقدام کند.

  وی با بیان اینکه فرآیند بازرسی و پایش دمای محیط ادارات، بانک ها و مؤسسات آموزشی و دانشگاهی خراسان رضوی از نیمه آبان ماه امسال آغاز شده است، بیان کرد: ادارات پرمصرف در مرحله اول ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه و قطع گاز در انتظار ادارات دولتی پرمصرف

جریمه و قطع گاز در انتظار ادارات دولتی پرمصرف