مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 19:352020-12-05اجتماعي

وقتی جمع آوری کارتن خواب ها در نیشابور بین متولیان پاسکاری می شود


در حالی که شهرداری جمع آوری و اسکان کارتن خواب ها را وظیفه این سازمان نمی داند، بهزیستی نیز از کمبود اعتبار و مکان برای جمع آوری و اسکان کارتن خواب ها سخن می گوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور، وضعیت کارتن خواب ها در حاشیه شهر نیشابور نامناسب است، به طوری که بسیاری از فعالان در حاشیه شهر نیشابور نسبت به این موضوع گله مند هستند، این در حالی است که شهرداری جمع آوری و اسکان کارتن خواب ها را وظیفه این سازمان نمی داند، بهزیستی نیز از کمبود اعتبار و مکان برای جمع آوری و اسکان کارتن خواب ها سخن می گوید.

ساماندهی به معنای استقرار و اقامت نیست شهردار نیشابور در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه ساماندهی به معنای استقرار و اقامت نیست، اظهار کرد: بحث اقامت علاوه بر زباله گردها بلکه کارتن خواب ها و بی خانمان ها را نیز شامل می شود.

علی نجفی با بیان اینکه ساماندهی به معنای صدور کارت شناسایی و شناسنامه دار شدن زباله گردهای نیشابور است، ادامه داد: مشخص کردن محدوده برای جمع آوری زباله و نیز مکانی که باید زباله ها را تحویل دهند، در حقیقت شهرداری به کار زباله گردها رسمیت می دهد.

وی در رابطه با ارائه خدمات بهداشتی یا پوشش مناسب به زباله گردها گفت: شهرداری هیچ گونه خدماتی ارائه نمی دهد، زیرا زباله گردها که کارگر شهرداری نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی جمع آوری کارتن خواب ها در نیشابور بین متولیان پاسکاری می شود

وقتی جمع آوری کارتن خواب ها در نیشابور بین متولیان پاسکاری می شود