مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 13:252020-12-05فرهنگي

حقیقتِ غزه را فراتر از دوربین گزارشگران تلویزیونی ببینید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در خلاصه موضوع این فیلم مستند 86 دقیقه ای می خوانیم: مستند غزه ما را به مکانی بی نظیر و فراتر از دسترس دوربین های گزارشگر تلویزیونی می رساند تا دنیایی از شخصیت های فصیح و قابل انعطاف را آشکار سازد و به ما یک پرتره .

- مستند بلند غزه تولید سال 2019 کشور های ایرلند، کانادا و آلمان به کارگردانی اندرو مک کانل و گری کین ، در بخش بهترین های جهان مستند چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، در خلاصه موضوع این فیلم مستند 86 دقیقه ای می خوانیم: مستند غزه ما را به مکانی بی نظیر و فراتر از دسترس دوربین های گزارشگر تلویزیونی می رساند تا دنیایی از شخصیت های فصیح و قابل انعطاف را آشکار سازد و به ما یک پرتره ی سینمایی و غنی از مردمی که در تلاشند زندگی معناداری در برابر آوار درگیری های چند ساله داشته باشند، ارائه دهد.

این فیلم تاکنون در جشنواره های ساندنس، هات داکس و دوبلین به نمایش درآمده است.

* مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت را به دبیری محمد حمیدی مقدم، از 25 آذر تا 2 دی ماه 99 و با توجه به شیوع جهانی بیماری کووید 19 بصورت مجازی و نمایش برخط (آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقیقتِ غزه را فراتر از دوربین گزارشگران تلویزیونی ببینید

حقیقتِ غزه را فراتر از دوربین گزارشگران تلویزیونی ببینید