مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 12:552020-12-05سياسي

راهی که فخری زاده انتخاب کرده باید ادامه داد باشد


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: باید دو هدف را در این جنایت در نظر گرفت، اول اینکه انتقام از عاملان و آمران در دستور کار باشد و در ثانی راهی که فخری زاده انتخاب کرده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان آیت الله علی خاتمی امروز در جلسه ستاد مواسات، به ترور شهید فخری زاده اشاره و اظهار کرد: در 42 سال گذشته دشمن با انواع ترفندها به ایران ضربه زده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در طول 42 سالی که از انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد، یاد گرفتند که هیچ پرچمی نباید بر زمین بماند و اگر سرداری به زمین افتاد، سرداران دیگری آن را به دست می گیرند، افزود: باید دو هدف را در این جنایت در نظر گرفت، اول اینکه انتقام از عاملان و آمران در دستور کار باشد و در ثانی راهی که فخری زاده انتخاب کرده، باید ادامه دار باشد.

امام جمعه زنجان، از زحمات 9 ماهه کادر درمانی در خصوص مقابله و مبارزه با کرونا تشکر کرد و افزود: تنها راه قطع زنجیره کرونا رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است.

وی بر لزوم تقویت رعایت فاصله گذاری اجتماعی در استان تاکید و اضافه کرد: باید از تجمع مردم در مراسم عزا و عروسی جلوگیری شود.

خاتمی با بیان اینکه در این وضعیت کرونایی نباید دانش آموزان بی بضاعت از تحصیل بازبمانند، تصریح کرد: از نسل آینده نباید غافل شویم و این موضوع از نان شب هم واجب تر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهی که فخری زاده انتخاب کرده باید ادامه داد باشد

راهی که فخری زاده انتخاب کرده باید ادامه داد باشد