مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 12:152020-12-05اقتصادي

سردار جلالی مطرح کرد: راه اندازی مرکز نظام ایمنی شیمیایی با همکاری وزارت صمت


در نشست کاری رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور و وزیر صمت، طرفین بر همکاری جهت تأسیس نظام ایمنی مراکز صنعتی شیمیایی و لزوم باز تعریف رگولاتوری اقتصادی در شرایط جنگ اقتصادی تاکید کردند.

- به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، سردار غلامرضا جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در دیدار با علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه مدیران این وزارتخانه همواره همکاری های خوبی با سازمان پدافند غیرعامل کشور داشته اند ، اظهار داشت:  در وزارت صمت و زیرمجموعه های آن همانند ایمیدرو و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اقداماتی خوب و شایان تقدیری در زمینه رعایت الزامات پدافند غیرعامل انجام شده است.

وی در ادامه به نقش وزارت صنعت، معدن و تجارت در مقابله با جنگ اقتصادی که علیه ملت ایران در جریان است پرداخت و گفت: هدف از این جنگ اقتصادی، اثرگذاری بر معیشت و سفره مردم است تا از طریق بستری به نام اقتصاد و تاثیرگذاری بر فکر، ذهن و باور مردم، زمینه نارضایتی و تصور ناکارآمدی ایجاد شود.

جلالی ادامه داد: نمونه تاثیرگذاری شبکه های اجتماعی خارج پایه بر افکار عمومی با شایعه سازی در مورد کمبود کالاها، ایجاد صف های خرید دلار و اقلام ضروری و به دنبال آن کمبود مصنوعی کالا و تشویق مردم به ایجاد انبارهای خانگی قابل مشاهده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جلالی مطرح کرد: راه اندازی مرکز نظام ایمنی شیمیایی با همکاری وزارت صمت

سردار جلالی مطرح کرد: راه اندازی مرکز نظام ایمنی شیمیایی با همکاری وزارت صمت