مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-05اقتصادي

پیش بینی درست موجب جلوگیری از خسارت ها می شود


کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه با پیش بینی می توان جلوی بسیاری از تخریب ها را گرفت، گفت: شیب منطقه به دلیل شرایط خاص گیلان زیاد است که در سال های گذشته شاهد وقوع سیل و تخریب چند پل بودیم که هزینه بازسازی پل در شرایط فعلی بسیار سخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، رحیم حیدری گلرودباری ظهر امروز در جلسه مدیریت بحران در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه با کمترین امکانات و مدیریت درست و برنامه ریزی می توان خسارت ها را کاهش داد، اظهار کرد: بشریت از دیرباز با حوادث طبیعی درگیر بود و کشور ایران نیز با توجه به اقلیم آن از 45 آسیب جهانی، حدود 35 آسیب را در خود جای داده است.

  فرماندار لنگرود با بیان اینکه انتظاری که همه مدیران می رود همفکری و تعامل برای حداقل رساندن خسارت ها و آسیب ها است، گفت: بحران ها همیشه از پایین به بالا کنترل می شوند و این گونه نیست که در زمان بحران منتظر دستور بالادست بنشینیم و از دهیاری تا شهرداران باید در زمان بحران پای کار بوده و اقدام فوری کنند.

وی با بیان اینکه تقسیم کار در زمان بحران موجب جلوگیری از هدر رفت زمان و اتلاف نیروها می شود، تصریح کرد: در زمان بحران، نیروها باید دقیقاً حسب وظیفه ای که بر وی محول شده را انجام دهند و اگر هر اکیپ وظیفه خود را درست انجام دهد می توان بر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی درست موجب جلوگیری از خسارت ها می شود

پیش بینی درست موجب جلوگیری از خسارت ها می شود