مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 10:552020-12-05سياسي

طرح های پژوهشی دستگاه های اجرایی یزد مصوب شد


مدیر مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد از تایید 32 عنوان طرح پژوهشی در 19 دستگاه اجرایی استان یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد از تایید 32 عنوان طرح پژوهشی در 19 دستگاه اجرایی استان یزد خبر داد.

مجید دهقانی زاده گفت: این طرح ها در چهارمین جلسه کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان یزد به تایید رسید که پس از تصویب در شورای برنامه ریزی و توسعه استان برای اجرا و انتخاب مشاور به دستگاه های ذیربط ابلاغ خواهد شد.

وی اظهار کرد: بنا به مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، از دستگاه های اجرایی خواسته شد تا نسبت به پیشنهاد عناوین پژوهشی بر اساس اولویت های شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین سقف اعتباری مجاز خود اقدام کنند.

دهقانی زاده افزود: ضروری است هر دستگاه اجرایی متناسب با اعتبارات پژوهشی خود(یک درصد از اعتبارات هزینه ای دستگاه به استثنای فصول یک و شش) و با توجه به مقررات شورای عتف و مفاد دستورالعمل ابلاغی معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، اقدامات لازم را در جهت اجرای طرح های منتخب به عمل آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های پژوهشی دستگاه های اجرایی یزد مصوب شد

طرح های پژوهشی دستگاه های اجرایی یزد مصوب شد