مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-05ورزشي

شبکه های اجتماعی؛ فضایی برای رفع نیاز ذاتی انسان به شهرت طلبی


فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام این امکان را به بسیاری از افراد داده اند تا بتوانند نیاز ذاتی خود به شهرت را برآورده کنند.

- ایسنا/گیلان یک کارشناس ارشد روانشناسی گفت: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام این امکان را به بسیاری از افراد داده اند تا بتوانند نیاز ذاتی خود به شهرت را برآورده کنند.

سروان مرضیه عفتی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه انسان موجودی شهرت طلب بوده و همواره به دنبال جلب توجه دیگران است، اظهار کرد: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام این امکان را به بسیاری از افراد داده اند تا بتوانند این نیاز ذاتی خود را برآورده کنند.

برخی از این شبکه های اجتماعی تعداد بسیار زیادی کاربر فعال دارند که برخی از آنها به دلیل دارا بودن بعضی ویژگی های فیزیکی، شخصیتی و اجتماعی خاص نظیر زیبایی، موفقیت های شغلی و تحصیلی، قهرمانی های ورزشی، نقص عضو و.

از دیگران متمایز می شوند و مورد توجه قرار می گیرند و همین تمایز، باعث مشهور شدن آنها می شود اما بسیاری از کاربران ساده نیز توانسته اند با به کارگیری برخی ترفندهای خاص خود را در جمع محبوب ترین افراد جای دهند.

کارشناس ارشد روانشناسی مرکز مشاوره معاونت اجتماعی پلیس گیلان افزود: سینما، تلویزیون، مجلات زرد، صنعت مد، تبلیغات و در سال های اخیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه های اجتماعی؛ فضایی برای رفع نیاز ذاتی انسان به شهرت طلبی

شبکه های اجتماعی؛ فضایی برای رفع نیاز ذاتی انسان به شهرت طلبی