مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 09:402020-12-05اجتماعي

معلولان، پیشنهادهای خود را به مجمع نمایندگان ارائه کنند


روز جهانی معلولان فرصتی برای تکریم انسان های بزرگ و بلندهمتی است که معلولیت آنها را از پا نینداخته بلکه آنها این رنج را تبدیل به فرصتی برای حیات بهتر خود کرده اند.

- ابراهیم عزیزی در گفتگو با فارس در شیراز، یکی از وظایف مدیران و مسئولان را حل مشکلات جامعه معلولین و جانبازان دانست.

وی با اشاره به اینکه جهت تردد در اماکن عمومی برای معلولان در سطح کشور و به ویژه شهر شیراز کار شایسته ای صورت نگرفته است، گفت: این مسئله نیازمند اقدام جدی تری برای این قشر عزیز است که بنا به شرایطی، برخی محدودیت هایی را متحمل شده اند.

عزیزی با اشاره به اینکه مدیران شهری به جای پرداختن به برخی پروژه های فانتزی و بدون اولویت، به سمت مناسب سازی مسیرها و معابر عمومی بروند، اظهار داشت: اکنون شاهد اجرای برخی پروژه ها در سطح استان و شهر شیراز هستیم که اولویت چندانی ندارند در حالی که در حوزه مناسب سازی معابر شهری اقدام خاص و شایسته ای برای معلولان و جانبازان صورت نگرفته است .

رییس مجمع نمایندگان فارس با بیان اینکه در حوزه معلولین همچنین شاهد بی توجهی های بسیاری هستیم، گفت: باید تلاش کنیم در حوزه قوانین و مقررات نیز نیازهای این جامعه را در نظر گرفته و آنها را برآورده کنیم؛ چرا که جانبازان و معلولان سزاوار شرایط زندگی بهتری در این جامعه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلولان، پیشنهادهای خود را به مجمع نمایندگان ارائه کنند

معلولان، پیشنهادهای خود را به مجمع نمایندگان ارائه کنند