مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 08:052020-12-05سياسي

فرمانداران نقطه شروع مدیریت بحران هستند/ غرب شهر کرمان در معرض سیلاب


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: طبق قانون جدید مدیریت بحران کشور فرمانداران نقطه شروع کار هستند که باید ستادهای شهرستانی را تشکیل دهند و مدیریت کار را برعهده بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مصطفی آیت اللهی موسوی صبح شنبه در جلسه مدیریت بحران استان کرمان بیان داشت: با توجه به اقدامات خوبی که در استان پیش بینی و انجام شده و طبق تفاهم نامه هایی که با قرارگاه عملیاتی جنوب شرق ارتش و قرارگاه خاتم الانبیا داشتیم کار لایروبی رودخانه ها، دیوارهای حفاظتی رودخانه ها، تعمیر پل ها، آب نماها و سیل بندها صورت خواهد گرفت.

وی ضمن تشکر از همکاری بخش خصوصی و انجمن های خیریه در راستای تأمین ماشین آلات سنگین و هزینه هایی که در خصوص لایروبی و اقدامات پیشگیرانه انجام شد، افزود: اقدامات انجام شده برای نخستین بار در کشور و استان کرمان صورت گرفته ضمن اینکه هم اکنون و به صورت همزمان در چند جبهه کار لایروبی رودخانه های استان در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: افزایش ایستگاه های لرزه نگار استان به 11 مورد، تجهیز دهداری های استان به 100 دستگاه دمنده قابل حمل، 30 دستگاه آبپاش با 12 میلیارد ریال اعتبار، ژنراتورهای برق با اعتبار 20 میلیارد ریال، موتور پمپ های تخلیه آب با اعتبار 20 میلیارد ریال از محل اعتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداران نقطه شروع مدیریت بحران هستند/ غرب شهر کرمان در معرض سیلاب

فرمانداران نقطه شروع مدیریت بحران هستند/ غرب شهر کرمان در معرض سیلاب