مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 06:352020-12-05اجتماعي

گام بلند برای مناسب سازی شهر جهانی برداشته شد/اجرای ضربتی طرح هفت خوان


شهردار یزد از اجرای ضربتی طرح هفت خوان خبر داد و گفت: این طرح گامی بلند و بزرگ برای مناسب سازی تمام معابر شهر جهانی یزد است.

- جمال الدین عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یزد چندی پیش به عنوان پایلوت شهر دسترس پذیر انتخاب شد که برای ایجاد دسترسی شهری بهتر در یزد و اجرای موفق آن در شهر جهانی، مناسب سازی شهری در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه طرح هفت خوان در همین راستا در دست مطالعه و اجرا قرار گرفته است، افزود: طرح هفت خوان قدم بعدی برای اجرای آزمایشی مناسب سازی شهری در شهر جهانی یزد است و در این دوره از طرح فعلا در یک معبر مشخص شده در سطح شهر اجرا می شود.

عزیزی با اشاره به اینکه طرح هفت خوان از میدان همافر آغاز می شود و پس از طی میادین باهنر، آزادی، شهید بهشتی، امیرچقماق (چهارراه شهدا) و برج ساعت، به خیابان مسجد جامع می رسد، عنوان کرد: این طرح در یک مسیر رفت و برگشت به طول 10 کیلومتر اجرا می شود.

وی، هدف از اجرای این طرح را استفاده آسان از معابر شهری برای همه پیاده ها اعلام کرد و گفت: در اجرای این طرح نگاه ویژه به معلولان داریم اما با مناسب سازی این معبر تردد برای همه شهروندان راحت تر خواهد شد.

شهردار یزد ادامه داد: این طرح به صورت ضربتی و در یک دوره زمانی بین یک ماه تا چهل روز اجرا می شود و تلاش ما بهره برداری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بلند برای مناسب سازی شهر جهانی برداشته شد/اجرای ضربتی طرح هفت خوان

گام بلند برای مناسب سازی شهر جهانی برداشته شد/اجرای ضربتی طرح هفت خوان