مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 21:452020-12-04سياسي

جهان، علیه انحصارگرایی آمریکا در اینترنت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، مجمع جهانی اینترنت از نهادهای بین المللی تأثیرگذار بر حکمرانی اینترنت به شمار می رود که اجلاس این نهاد سالانه در کشورهای مختلف برگزار می شود.

- مقابله با انحصار گرایی آمریکا در فضای مجازی از مهمترین مسائلی بوده است که در مجامع جهانی حکمرانی اینترنت بدان تاکید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، مجمع جهانی اینترنت از نهادهای بین المللی تأثیرگذار بر حکمرانی اینترنت به شمار می رود که اجلاس این نهاد سالانه در کشورهای مختلف برگزار می شود.

این مجمع سال 2019 با مشارکت بیش از 6600 نفر از 161 کشور جهان از میان گروه های مختلف ذینفعان بخش دولتی و غیردولتی و سازمان های بین المللی در کشور آلمان برگزار شد که این میزان شرکت کننده نسبت به دوره قبل افزایش قابل توجهی داشت.

در اجلاس 2019 آلمان تعداد نشست های متمرکز بر موضوعات امنیت سایبری و تنظیم مقررات نسبت به اجلاس گذشته افزایش معناداری داشت.

در حوزه امنیت سایبری بیشتر به موضوعاتی مانند هنجارهای سایبری، امنیت شبکه، جرائم سایبری و منازعات سایبری پرداخته شد و در حوزه حقوقی و تنظیم مقررات بر موضوعاتی چون تشدید نیاز به تنظیم مقررات و قوانین در فضای مجازی، پیشگیری از چندپاره شدن فضای دیجیتال از منظر حقوقی و قضایی مورد بررسی کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان، علیه انحصارگرایی آمریکا در اینترنت

جهان، علیه انحصارگرایی آمریکا در اینترنت