مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 16:302020-12-04ورزشي

شاملی بدون باخت صدرنشین شد/ مرحله دوم رقابت ها دی برگزار می شود


دور برگشت از رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان کشور با صدرنشینی دو تیم فولاد و شهید شاملی کازرون در گروه اول و دوم به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آخرین روز از دور برگشت شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در بخش بانوان گرامیداشت شهدای سلامت امروز جمعه 14 آذرماه با برگزاری دو دیدار از گروه دوم در سالن شهید بهشتی مشهد پیگیری شد.

در آغاز مسابقات روز نخست و در چارچوب رقابت تیم های گروه B دو تیم سنگ آهن بافق و شهید شاملی کازرون به مصاف هم رفتند.

این مسابقه در پایان با برتری 28 بر 21 تیم شهید شاملی کازرون به پایان رسید تا شاگردان خدیجه قانع با کسب سه پیروزی دور برگشت مسابقات را به پایان برده با صدر نشینی خود در این گروه این مرحله را پشت سر بگذارند.

نکته جالب توجه درباره دیدار این دو تیم این بود که خدیجه قانع، زمانی شاگرد ناهید غارسی سرمربی تیم سنگ آهن بافق بود و در واقع این رقابت به نوعی تقابل شاگرد و مربی به شمار می رفت که برنده این تقابل شاگرد بود.

در فاصله دیدارهای اول و دوم این روز از مسابقات، از داوران و ناظران و عوامل اجرایی حاضر این دوره از رقابت ها تقدیر به عمل آمد.

در دومین مسابقه امروز دو تیم ذوب آهن اصفهان و تأسیسات دریایی تهران به مصاف هم رفتند تا آخرین مسابقه این رقابت ها و آخرین مسابقه گروه B ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاملی بدون باخت صدرنشین شد/ مرحله دوم رقابت ها دی برگزار می شود

شاملی بدون باخت صدرنشین شد/ مرحله دوم رقابت ها دی برگزار می شود