مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 16:002020-12-04اقتصادي

پلمب 442 واحد صنفی متخلف در مشهد


مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: از 14 آبان ماه و شروع محدودیتهای کرونایی تاکنون 442 واحد صنفی در این شهر به دلیل خودداری از تعطیلی و اجرا نکردن مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، مهر و موم شدند.

امیر دلداری در گفت و گو با ایرنا افزود: گشتهای مشترک بازرسی متشکل از نمایندگان اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره نظارت بر اماکن عمومی و مرکز بهداشت صبح و بعدازظهر هر روز در شهر مشهد فعال بوده و از 14 آبان ماه تاکنون 162 هزار و 874 بازرسی انجام دادند.

وی ادامه داد: این بازرسی ها منجر به صدور سه هزار و 564 اخطار کتبی و 569 فرم جریمه برای صنوف متخلف شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: با توجه به تمدید ممنوعیت فعالیت صنوف گروه های شغلی 2، سه و چهار در مشهد از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا تا زمانی که این شهر از وضعیت قرمز خارج شود، انجام گشتهای مشترک و بازرسی در این شهر با قوت ادامه خواهد داشت.

نانوایی ها، سوپرمارکتها، فروشندگان میوه و سبزی، مواد پروتیینی، تجهیزات پزشکی، لوازم بهداشتی و شوینده، عینک سازان، فروشندگان گیاهان دارویی، فروشگاه های زنجیره ای، همچنین واحدهای خدماتی شامل خشکشویی ها، واحدهای تعمیر خودرو، الکترومکانیک و تلفن همراه، فروشندگان لوازم خانگی، رایانه، مصالح ساختمانی، لوله و پروفیل، شوفاژ و تهویه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 442 واحد صنفی متخلف در مشهد

پلمب 442 واحد صنفی متخلف در مشهد