مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 07:452020-12-04اقتصادي

تخصیص 100 میلیارد تومان به تونل کبیرکوه


استاندار ایلام از تخصیص 100 میلیارد تومان برای تکمیل تونل کبیرکوه خبر داد.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام از تخصیص 100 میلیارد تومان برای تکمیل تونل کبیرکوه خبر داد.

قاسم سلیمانی دشتکی با اعلام این خبر، اظهار کرد: تونل کبیر کوه یکی از 23 پروژه مهم و نیمه تمام استان بود که در سفر اخیر دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در لیست تامین اعتبار قرار گرفت.

وی از تصویب 120 میلیارد تومان برای این پروژه مهم خبر داد و گفت: پس از سفر مهندس جغتایی رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور و بازدید ایشان از روند پیشرفت تونل کبیرکوه این طرح بعنوان یکی از پروژه های مهم استان برای تامین اعتبار در سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در نظر گرفته شد و خوشبختانه امروز 100 میلیارد تومان از 120 میلیارد تومان مصوب شده تخصیص پیدا کرده است که نقدینگی آن بزودی تامین می شود.

استاندار ایلام در ادامه از اتمام 6 هزار و 500 متر حفاری در تونل کبیرکوه خبر داد و گفت: هم اکنون پیمانکار مشغول باقیمانده کف برداری تونل است و تلاش می شود با تزریق اعتبارات لازم تا پایان دولت بخش های اساسی تونل تکمیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، سلیمانی افزود: برای تکمیل کامل پروژه علاوه بر این مبلغ حدود 200


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 100 میلیارد تومان به تونل کبیرکوه

تخصیص 100 میلیارد تومان به تونل کبیرکوه