مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 07:452020-12-04اقتصادي

اتصال 91 واحد صنعتی کردستان به شبکع سراسری گاز طبیعی


مدیرعامل شرکت گاز کردستان اعلام کرد: امسال 91 واحد صنعتی کوچک و بزرگ در این استان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده است.

- مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: امسال 91 واحد صنعتی کوچک و بزرگ در مناطق مختلف این استان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده و از این سوخت پاک استفاده می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، احمد فعله گری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس مصوبه شورای اقتصاد هر واحد صنعتی پس از سه سال استفاده از سوخت مایع می تواند به شبکه گاز متصل شود که طبق این دستورالعمل به 614 واحد صنعتی کردستان گازرسانی شده است.

وی با بیان اینکه براساس مصوبه شورای اقتصاد یک هزار و 400 واحد صنعتی در استان به شبکه گاز متصل می شوند، افزود: با گازرسانی به 614 واحد صنعتی حدود 40 میلیون لیتر در مصرف سوخت صرفه جویی شد.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با اشاره به برنامه ریزی برای گازرسانی به 133 واحد صنعتی تا پایان امسال، اضافه کرد: در مجموع یک هزار و 956 واحد صنعتی در استان اکنون به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل هستند.

فعله گری به دشواری کار گازرسانی در استان با توجه به توپوگرافی منطقه و شرایط جغرافیایی اشاره کرد و گفت: در سال 92 طول شبکه گذاری گاز طبیعی در استان 6 هزار و 939 کیلومتر بود اما در حال حاضر این عدد به 11 هزار و 200 کیلومتر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 91 واحد صنعتی کردستان به شبکع سراسری گاز طبیعی

اتصال 91 واحد صنعتی کردستان به شبکع سراسری گاز طبیعی