مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 07:302020-12-04بين الملل

ترامپ و رییس جمهور مصر درباره تحولات منطقه گفت و گو کردند


قاهره اعلام کرد که رییس جمهور این کشور با همتای آمریکایی خود به صورت تلفنی درباره تحولات منطقه گفت وگو کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر و دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، شامگاه روز پنجشنبه، مهم ترین تحولات منطقه و راه های توسعه روابط میان خود را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری-تحلیلی رأی الیوم ، سخنگوی ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که دو طرف ضمن تبادل نظر، درباره پاره ای از مسائل منطقه ای دارای اهمیت مشترک برآوردهایی انجام داده اند و از طرفی، درباره روابط دو جانبه میان خود رایزنی کرده اند.

سخنگوی ریاست جمهوری مصر همچنین اعلام کرد که رییس جمهور آمریکا در این تماس بر ارزش شراکت مثمرثمر دو طرف، همکاری سازنده و محوریت تفاهم متقابل میان دو کشور در زمینه تقویت امنیت و ثبات منطقه خاورمیانه تأکید کرده است.

در مقابل، عبدالفتاح السیسی نیز ضمن تشکر از تلاش های همتای آمریکایی خود در  نهادینه کردن روابط دوستانه مستمر ، بر ادامه تلاش های قاهره برای توسعه روابط راهبردی دو کشور تأکید کرده است.

این تماس تلفنی در حالی صورت گرفته است که منابع صهیونیستی روز چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداده بودند که عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر در تلاش است تا با مشارکت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ و رییس جمهور مصر درباره تحولات منطقه گفت و گو کردند

ترامپ و رییس جمهور مصر درباره تحولات منطقه گفت و گو کردند