مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 06:152020-12-04اقتصادي

فعالیت گروه های شغلی یک و دو از 15 آذر در تبریز مجاز است


فرماندار تبریز در خصوص نحوه فعالیت اصناف طی هفته پیش رو در تبریز گفت: فعالیت گروه های شغلی یک و دو از 15 آذر در تبریز مجاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهروز مهدوی پنج شنبه شب در گفتگوی خبری اظهار کرد: تداوم محدودیت تردد شبانه در تبریز بسته به مصوبه ستاد کروناست و روز شنبه اعلام می شود.

وی از تداوم تعطیلی بوستان ها و پارک های شهرستان تبریز خبر داد و گفت: حمل و نقل عمومی تبریز تا هفت عصر ادامه خواهد داشت؛ ورود خودروهای غیربومی به تبریز، همچنان ممنوع است.

وی با بیان اینکه با همت و همکاری مردم توانستیم سرعت شیوع را کنترل کنیم، گفت: وضعیت کنونی بسیار شکننده است و باید بر رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام داشته باشیم.

مهدوی با اشاره به اینکه کلانشهر تبریز به 10 منطقه تقسیم شده است و طرح شهید سلیمانی نیز در محلات اجرا می شود، تاکید کرد: مردم باید از دورهمی ها و مهمانی ها اجتناب کنند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت گروه های شغلی سه و چهار همچنان ممنوع خواهد بود.

فهرست مشاغل گروه 3 مدارس، دانشگاه ها، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبان سراها، آموزشگاه ها و کتابخانه ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر، موزه ها و باغ موزه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی و کاهش فعالیت مترو و حمل و نقل عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت گروه های شغلی یک و دو از 15 آذر در تبریز مجاز است

فعالیت گروه های شغلی یک و دو از 15 آذر در تبریز مجاز است