مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 05:402020-12-04اجتماعي

هنوز کرمانشاه برای این 50 هزار نفر مناسب نیست!


مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به وجود حدود 50 هزار معلول در استان گفت: متاسفانه هنوز بسیاری پیاده روها و فضاهای عمومی در استان برای استفاده معلولان مناسب نیست.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به وجود حدود 50 هزار معلول در استان گفت: متاسفانه هنوز بسیاری پیاده روها و فضاهای عمومی در استان برای استفاده معلولان مناسب نیست.

فریبرز نجفی مهر در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه 2.

5 درصد جمعیت استان را معلولان تشکیل می دهند گفت: در حال حاضر حدود 50 هزار نفر از جمعیت استان از معلولیت های مختلف جسمی و ذهنی رنج می برند.

وی افزود: معلولان بخشی از جامعه ما هستند و با توجه به محدودیت های جسمی که دارند باید بتوانیم برای رفاه هرچه بیشترشان محیط زندگی را برای آنها مناسب سازی کنیم تا آنها هم بتوانند مانند دیگر افراد به راحتی از خدمات و محیط های شهری استفاده کنند.

نجفی مهر با اشاره به اقدامات خوب ستاد مناسب سازی استان در سالهای اخیر گفت: برخی ادارات استان در این زمینه تلاش های خوبی داشته اند، اما باید بپذیریم علی رغم اقدامات صورت گرفته هنوز راه بسیاری باقی مانده تا قانون جامع حمایت از معلولین در حوزه مناسب سازی اجرایی گردد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز کرمانشاه برای این 50 هزار نفر مناسب نیست!

هنوز کرمانشاه برای این 50 هزار نفر مناسب نیست!