مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 05:202020-12-04پزشكي

تامین مسکن پرستاران هرمزگان و پرداخت حق مرزی را پیگیری خواهیم کرد


ایثار و فداکاری همه پرستاران، پزشکان و کادرهای درمانی در راستای حفظ سلامتی مردم در شرایط پر خطر شیوع ویروس کرونا، برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: ایثار و فداکاری همه پرستاران، پزشکان و کادرهای درمانی در راستای حفظ سلامتی مردم در شرایط پر خطر شیوع ویروس کرونا، برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود.

فریدون همتی در نشست با اعضای هیأت مدیره نظام پرستاری استان هرمزگان که با حضور دکتر فرشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد، عنوان کرد: با توجه به در پیش بودن روز پرستار، برنامه های خوبی تدارک دیده شده تا بخشی از خدمات ارزشمند جامعه پرستاری استان هرمزگان برای مردم بازگو شود.

وی ادامه داد: مردم ما قدردان جامعه پرستاری هستند و به خصوص در این مقطع مواجهه با ویروس و بیماری کرونا، ملت ایران به خوبی خدمات پرستاران عزیز را مشاهده نمودند.

استاندار هرمزگان افزود: همه ما قدردان پرستاران، پزشکان و کادر درمان هستیم که با جانفشانی برای سلامتی مردم تلاش داشته اند.

همتی تصریح کرد: ایثار و فداکاری همه پرستاران، پزشکان و کادرهای درمانی در راستای حفظ سلامتی مردم در شرایط پر خطر شیوع ویروس کرونا، برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مسکن پرستاران هرمزگان و پرداخت حق مرزی را پیگیری خواهیم کرد

تامین مسکن پرستاران هرمزگان و پرداخت حق مرزی را پیگیری خواهیم کرد