مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 20:352020-12-03ورزشي

سفر شاهزاده های ورزش قطر به ایران با «جت شخصی»/ رایزنی برای 10 سال بعد


یک هیات بلند پایه از ورزش قطر به ریاست دبیرکل کمیته ملی المپیک این کشور هفته آینده سفر یک روزه ای به ایران خواهد داشت، این سفر به منظور رایزنی برای میزبانی آسیایی قطری ها انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا و محدودیت ها و تبعاتی که در جهان و ایران به جا گذاشته است مقامات ورزش قطر سفر به ایران را برنامه ریزی کرده اند آن هم در قالب هیاتی 12 نفره و به منظور مقلات با گروهی 10 نفره از مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش کشورمان! مهمانان قطریِ ورزش ایران چه کسانی هستند؟ این هیات به ریاست جاسم بشیر البو نین دبیرکل کمیته المپیک قطر (QOC) عازم ایران خواهد شد.

در این سفر نفراتی همچون دهلان جمال الحمد رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا و محمد یوسف المنا رییس کنفدراسیون وزنه برداری آسیا که هر دو از اعضای کمیته ملی المپیک قطر هستند، وی را همراهی خواهند کرد.

ابراهیم الجابر رییس فدراسیون شنا قطر، عبدالله یوسف المولا مسئول موزه المپیک و باشگاه الاهلی قطر و محمد النعیمی مدیر اجرایی آکادمی المپیک قطر همراه با 6 نفر دیگر هیات 12 نفره ورزش قطر را در سفر به ایران همراهی می کنند.

هیات 10 نفره ورزش ایران در دیدار با مقامات قطری سفر مقامات ورزش قطر به تهران به منظور ملاقات با همتایان ایرانی شان انجام می شود که هیاتی 10 از مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر شاهزاده های ورزش قطر به ایران با «جت شخصی»/ رایزنی برای 10 سال بعد

سفر شاهزاده های ورزش قطر به ایران با «جت شخصی»/ رایزنی برای 10 سال بعد