مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 16:402020-12-03ورزشي

پیشکسوت پرسپولیس: ما هم باید با وزیر و نماینده مجلس ببندیم تا پولمان را بگیریم؟


محسن بنگر پیشکسوت پرسپولیس با گلایه از فروش دوباره امتیاز اروند خرمشهر گفت: برخی مسئولان فدراسیون بنگاه ملک می زدند موفق می شدند.

- پیشکسوت پرسپولیس کار سختی برای این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا متصور است.

ایلنا نوشت: محسن بنگر در خصوص در اختیار گرفتن هدایت تیم شهرداری نوشهر در لیگ دسته سوم اظهار داشت: من برایم مهم بود کار سرمربیگری خودم را از نوشهر و از سطح پایین تر فوتبال شروع کنم و تجربه کسب کنم و با سختی های کار آشنا شوم و پله پله بالا بیایم و خوشحالم که فرصت کار در نوشهر برایم فراهم شد.

همه دوستان و همبازیان سابقم در نوشهر هم اینجا هستند و سعی دارم کادرفنی و دستیارانم را هم از همین نفرات و شموشکی های سابق انتخاب کنم چرا که با هم راحت هستیم و حرف هم را بهتر می فهمیم.

وی افزود: حضور در این تیم و بستن کادرفنی بومی خیلی به من کمک می کند و امیدوارم چند سال کنار هم کار کنیم و عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی شهرداری نوشهر در مورد مسابقات لیگ دسته سوم گفت: هنوز بازی های ما شروع نشده چون ما در مرحله دوم هستیم و رقابت های مرحله یک باید انجام شود و بعد مرحله دوم شروع خواهد شد.

ما می خواهیم یک تیم در حد صعود ببندیم و شاکله اصلی تیم هم از نیروهای داخل استان تامین خواهد شد و از پتانسیل بالایی که در استان مازندران وجود دارد استفاده خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشکسوت پرسپولیس: ما هم باید با وزیر و نماینده مجلس ببندیم تا پولمان را بگیریم؟

پیشکسوت پرسپولیس: ما هم باید با وزیر و نماینده مجلس ببندیم تا پولمان را بگیریم؟