مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 15:202020-12-03اجتماعي

زیرساخت های موجود جهت به سازی معابر برای معلولان تا نقطه استاندارد فاصله دارد


زیرساخت های شهری ما در بحث مناسب سازی معابر تا نقطه مطلوب و استاندارد فاصله زیادی دارد و کاری که می توانیم انجام بدهیم، این است که محورهایی را که تردد بیشتری در آن ها هست، - ایسنا/خراسان رضوی شهردار نیشابور گفت: زیرساخت های شهری ما در بحث مناسب سازی معابر تا نقطه مطلوب و استاندارد فاصله زیادی دارد و کاری که می توانیم انجام بدهیم، این است که محورهایی را که تردد بیشتری در آن ها هست، به سازی کنیم.

علی نجفی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: تقریبا طی 2 سال گذشته اقداماتی را در رابطه با به سازی مسیر تردد معلولان شروع کردیم که این اقدامات از پارک ها آغاز شد.

بعد از آن جوسازی و روان سازی برای تردد معلولان در چند مورد از معابر اصلی مانند خیابان امام خمینی(ره) و خیابان 15 خرداد انجام گرفت.

وی ادامه داد: همچنین یک دستگاه از اتوبوس های شهری با ابتکار عملی که خود همکاران داشتند، تجهیز به سیستم بالابر شد و اخیرا نیز دوستان به دنبال این هستند که چند دستگاه تاکسی را تجهیز نمایند تا امکان نشست و برخاست راحت تری برای معلولان در صندلی جلو فراهم شود و با زحمت کمتری بتوانند از ناوگان تاکسی رانی نیز استفاده کنند.

این موضوع در دست پیگیری است که ظرف یکی دو ماه آینده امیدواریم عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های موجود جهت به سازی معابر برای معلولان تا نقطه استاندارد فاصله دارد

زیرساخت های موجود جهت به سازی معابر برای معلولان تا نقطه استاندارد فاصله دارد