مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 14:052020-12-03اقتصادي

اجرای 180طرح توسعه پایدار منظومه روستایی در روستاهای گچساران


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون 180 طرح توسعه پایدار منظومه روستایی با موضوعات مختلف در شهرستان گچساران در دست اجرا است.

- حسین جنتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: طرح توسعه پایدار منظومه روستایی در گچساران هم اکنون به عنوان طرح پایلوت کشوری در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در جهت پیشبرد این طرح در گچساران تحول عظیمی در سطح روستاها ایجاد و از مهاجرت معکوس جلوگیری به عمل خواهد آمد، افزود: هم اکنون 180 طرح توسعه منظومه روستایی با موضوعات مختلف در شهرستان گچساران در دست اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه طرح منظومه روستایی در محرومیت زدایی روستاها نقش بسزایی دارد، عنوان کرد: در طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی، روستاها براساس شرایط اقلیمی، موقعیت جغرافیایی و ظرفیت ها، به تفکیک منظومه هایی را تشکیل داده وهریک به قطب های فرهنگی ، کشاورزی ، صنعتی و اقتصادی تبدیل خواهند شد.

جنتی با اشاره به اینکه طرح توسعه پایدار منظومه روستایی  در سال گذشته در شهرستان گچساران  اجرایی شد، تصریح کرد:  در حال حاضر این طرح در  117 روستای گچساران در دست اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 180طرح توسعه پایدار منظومه روستایی در روستاهای گچساران

اجرای 180طرح توسعه پایدار منظومه روستایی در روستاهای گچساران