مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 12:552020-12-03اجتماعي

کپسول های اکسیژن اهدایی خیران استان سمنان به 80 عدد رسید


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه مردم استان در کار خیر همواره پیش قدم هستند، گفت: تعداد کپسول های اکسیژن اهدایی خیران استان به 80 عدد رسید.

- مظفر محمدخانی در گفتگو با بلکه در همه موارد هم نوع خود را فراموش نکرده و همواره پیش قدم بودند، افزود: با توجه به اینکه بیماران کرونایی به اکسیژن نیاز دارند لذا این مهم خیران را بر آن داشت تا برای اهدا کپسول اکسیژن وارد میدان شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه خیران تاکنون 80 کپسول اکسیژن و مانومتر را خریداری و به هلال احمر استان اهدا کردند، ابراز داشت: خیران استان سمنان مصداق بارز شعر سعدی بنی آدم اعضای یکدیگرند را به خوبی به منصه ظهور رسانده و اثبات کردند که اگر مشکلی برای دیگران ایجاد شود دیگر عضوها را قرار نیست و برای کمک پیش قدم هستند.

محمدخانی در ادامه تصریح کرد: از این تعداد 39 عدد شهرستان گرمسار، 19 عدد شهرستان آرادان، 18 عدد شهرستان سمنان و شهرستان های شاهرود و میامی هرکدام دو عدد کپسول و مانومتر توسط خیران اهداشده است.

وی افزود: علاوه بر کمک های معیشتی و معنوی، یک دستگاه اکسیژن ساز، یک عدد پالس اکسی متر و پنج عدد واکر از دیگر هدایای مردم خوب استان به هلال احمر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کپسول های اکسیژن اهدایی خیران استان سمنان به 80 عدد رسید

کپسول های اکسیژن اهدایی خیران استان سمنان به 80 عدد رسید