مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 12:552020-12-03اجتماعي

عملیات احداث 32 واحد مسکن مددجویان بهزیستی در رودان


رییس اداره بهزیستی شهرستان رودان گفت: عملیات احداث 32 واحد مسکن مددجویان بهزیستی در این شهرستان با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا و بنیاد مسکن در سال جاری هم اکنون با بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد.

- حمیده جاودان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رودان با گرامیداشت روز معلولین با بیان اینکه تعداد کل معلولین رودان یک هزار و 716 نفر است، اظهار داشت: از این تعداد 40 نفر ضایعه نخاعی هستند.

وی از تلاش بهزیستی برای حمایت از دانش آموزان و دانشجویان معلول خبر داد و افزود: 241 دانش آموز و دانشجو معلول از کمک هزینه های تحصیلی بهره مند شده اند.

رییس اداره بهزیستی شهرستان رودان از تحقق اجرای طرح مناسب سازی در رودان نیز خبر داد و گفت: تاکنون 37 مورد مناسب سازی مسکن و خودرو در نقاط مهم شهر رودان انجام شده است.

وی اجرای طرح خانواده محور را دیگر برنامه بهزیستی برای حمایت از معلولین عنوان کرد و بیان داشت: در این طرح با پرداخت هزینه مراقبت از معلولین در خانواده به یاری خانواده های دارای فرزند معلول می شتابیم.

جاودان ادامه داد: در 9 ماه ابتدای سال جاری 35 نفر از معلولین از خدمات توانپزشکی بهره مند شده اند.

وی تصریح کرد: تامین و توزیع لوازم کمک توانبخشی و بهداشتی بین 55 نفر از معلولین دیگر گام بهزیستی برای یاری معلولین در رودان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات احداث 32 واحد مسکن مددجویان بهزیستی در رودان

عملیات احداث 32 واحد مسکن مددجویان بهزیستی در رودان