مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 11:302020-12-03فرهنگي

برگزاری جشنواره فیلم فجر به چه قیمتی؟


امسال به دلیل شیوع کرونا بسیاری از جشنواره های جهانی از برگزاری به صورت حضوری انصراف دادند و مراسمی مانند اسکار هم تاریخ اهدا جوایز خود را به عقب انداخت.

- نهال موسوی ؛ عصر ایران - روز گذشته فراخوان جشنواره فیلم فجر امسال (دوره 39) سرانجام منتشر شد و گویا قرار است که این جشنواره در بهمن ماه برگزار گردد.

اگرچه اعلام شده است که محمدمهدی طباطبایی نژاد (دبیر این دوره) در نشستی روز شنبه 15 آذر ماه جزییات جشنواره سی و نهم را اعلام خواهد کرد.

اما در همان فراخوان گفته شده است که جشنواره در بهمن ماه 1399 در تهران با ضوابط ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا توسط سازمان امور سینمایی و سمعی بصری برگزار می شود.

پیش از این پیش بینی می شد به دلیل شرایط کرونا، جشنواره فیلم فجر به بهار 1400 موکول شود اما با اعلام فراخوان به نظر می رسد ،جشنواره به شیوه خاصی برگزار خواهد شد اما در نهایت باید منتظر ماند تا جزییات و چگونگی برگزاری آن تحت تاثیر کرونا، اعلام شود.

امسال به دلیل شیوع کرونا بسیاری از جشنواره های جهانی از برگزاری به صورت حضوری انصراف دادند ولی چند جشنواره مانند ونیز هم به شکلی محدودتر همچنان برگزار شدند و مراسمی مانند اسکار هم تاریخ اهدا جوایز خود را به عقب انداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره فیلم فجر به چه قیمتی؟

برگزاری جشنواره فیلم فجر به چه قیمتی؟