مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:502020-12-03سياسي

استاد اردشیر فرشیدیان فر سرشار از زندگی بود


استاد فرشیدیان فر آنقدر سرشار از زندگی بود که نمی توانم تصور کنم وی را از دست داده ایم و بابت از دست دادن این استاد بزرگوار بسیار متاسف هستم.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: استاد فرشیدیان فر آنقدر سرشار از زندگی بود که نمی توانم تصور کنم وی را از دست داده ایم و بابت از دست دادن این استاد بزرگوار بسیار متاسف هستم.

سید مسعود ریاضی در گفت وگو با ایسنا در خصوص در گذشت اردشیر فرشیدیان فر، استاد فرهیخته دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی، اظهار کرد: در سال 1373 من دانشجوی این استاد بودم و بابت از دست دادن چنین شخصیت ارزشمندی واقعا متاثر شدم.

ایشان بسیار مسلط و باسواد بوده و برخورد بسیار گرمی با دیگران داشت.

وی با اشاره به اینکه ارتباط استاد فرشیدیان فر با دانشجویان رفتار بسیار خوبی داشت، افزود: ایشان جزو محبوب ترین افرادی بود که در جامعه مهندسین دیده شده است.

مهندس فرشیدیان فر سال ها منتخب جامعه مهندسی مکانیک بوده و همچنین سال ها جزو هیات مدیره سازمان مهندسان استان خراسان رضوی بود که خدمات بسیاری را به ارمغان رساند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به برخورد عالی این استاد فرهیخته با عموم مردم، ادامه داد: به خاطر نمی آورم که حتی یک بار کسی از این انسان بزرگوار رنجیده خاطر شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد اردشیر فرشیدیان فر سرشار از زندگی بود

استاد اردشیر فرشیدیان فر سرشار از زندگی بود