مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:152020-12-03سياسي

موفقیت طرح محله محور مبارزه با کرونا نیازمند همکاری شهروندان است


موفقیت طرح محله محور در مهار کووید - 19 مستلزم تعامل و همکاری شهروندان با قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در شهرستان است.

- فردیس - معاون فرماندار فردیس گفت: موفقیت طرح محله محور در مهار کووید - 19 مستلزم تعامل و همکاری شهروندان با قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در شهرستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، جلسه تشریح اهداف و راهبردهای اجرایی طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای مبارزه با کرونا و برنامه ریزی در نحوه انتخاب اعضای کمیته ها و آموزش مراقبین سلامت و کارشناسان بهداشت محیط با حضور مهندس پرویزی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فردیس، اسداللهی مسئول حوزه سیاسی فرمانداری، دکتر ترابی رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان و مسئول واحد آموزش و ارتقا سلامت و جمعی از اعضای ستاد در سالن جلسات فرمانداری فردیس برگزار شد.

پرویزی دراین جلسه بیان نمود: طرح مقابله با کووید 19 به صورت محله محور و با هدف مدیریت و کنترل اپیدمی کووید 19 از طریق مشارکت مردمی و هماهنگی بین بخشی و بهره گیری از نیروهای بسیج و سپاه و داوطلبان مردمی اجرا می شود.

طرح شهید حاج قاسم سلیمانی طرحی خانه محور و محله محور است که از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و در کل کشور اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت طرح محله محور مبارزه با کرونا نیازمند همکاری شهروندان است

موفقیت طرح محله محور مبارزه با کرونا نیازمند همکاری شهروندان است