مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 09:252020-12-03اقتصادي

ظرفیت تولید 1000 مگاوات برق در کریدور بادی شرق کشور


ظرفیت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در نیروگاه های بادی کشور تا 1000 مگاوات فراهم شده است که ضمن تامین برق منطقه قابلیت صادرات انرژی را به وجود خواهد آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، هفته سی ام پویش هرهفته الف ب ایران در حالی برگزار شد که افتتاح پروژه های زیرساختی انرژی برق کشور در دستور کار قرار گرفته بود.

در همین راستا 15 پروژه برق از سبد پروژه های این هفته از پویش به استان سیستان و بلوچستان تعلق داشت.

بر همین اساس، همایون حائری، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با اشاره هفته 30 پویش هر هفته الف ب ایران گفت: در روز جاری و در قالب پویش هر هفته الف ب ایران در استان سیستان و بلوچستان، 15 پروژه به ارزش 1428 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در تشریح جزییات 15 پروژه برق در استان سیستان و بلوچستان گفت: این پروژه ها در زمینه های خطوط حساس و مهم فشار قوی و نیروگاه های تولید برق رده بندی می شوند.

*خط انتقال 400 کیلوولت زاهدان-بم افتتاح شد وی ضمن اشاره به افتتاح خط انتقال 400 کیلوولت زاهدان-بم به طول 270 کیلومتر و به ارزش 670 میلیارد تومان افزود: این خط یکی از مهم ترین خطوط انتقال شبکه برق کشور است که ضمن تکمیل رینگ 400 کیلوولت جنوب شرق کشور منجر به ارتقای شبکه برق استان سیستان و بلوچستان، کاهش تلفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تولید 1000 مگاوات برق در کریدور بادی شرق کشور

ظرفیت تولید 1000 مگاوات برق در کریدور بادی شرق کشور