مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 08:552020-12-03اجتماعي

امدادرسانی بسیج طلاب به مناطق زیر آب رفته اهواز+فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، با توجه به ورود متوالی سامانه های بارشی به استان و افزایش حجم بارندگی ها، چند روزی است که مناطق مختلف استان و به ویژه کلانشهر اهواز با آبگرفتگی معابر و منازل و بالازدگی فاضلاب مواجه هستند.

طبق آخرین آمار هلال احمر خوزستان تا این لحظه به بیش از پنج هزار و هفتصد و پنجاه نفر امدادرسانی شده است.

تیم های عملیاتی امداد نجات جمعیت هلال احمر نیز در 16 شهرستان درگیر معضل آبگرفتگی های خوزستان به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا نسبت به رفع مشکلات مردم صبور ساکن در مناطق متاثر از بارش های شدید باران در روزهای اخیر اقدام کنند.

  در این راستا، طلاب جهادی با تمام قدرت به میدان آمدند تا با همکاری و همراهی هلال احمر در کنترل این بحران قدم بردارند؛ حجت الاسلام بیت سیاح، مسوول قرارگاه جهادی کمک رسانی و فرمانده بسیج طلاب در گفت وگو با خبرنگار فارس در شرح جزییات این همکاری بیان کرد: ابتدای بارش باران و مواجه شدن با آبگرفتگی، قرارگاه کمک رسانی تشکیل و 3 نقطه هدف کمپلو_شیخ بها، شهرک اهواز و کوی علوی مشخص شد.

وی افزود: راهبرد اصلی، تقویت گروه های جهادی مستقر در آن منطقه بود که اقدامات جهادی در محورهای جابه جایی وسایل منازل، تخلیه آب و توزیع بسته های غذایی با مشارکت هلال احمر انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی بسیج طلاب به مناطق زیر آب رفته اهواز+فیلم

امدادرسانی بسیج طلاب به مناطق زیر آب رفته اهواز+فیلم