مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 08:302020-12-03بين الملل

ماموریت ویژه داماد ترامپ برای محروم کردن ایران از درآمد 100 میلیون دلاری


دو مقام آمریکایی آگاه به امور دیپلماتیک به نیویورک تایمز گفته اند، ماموریت گشایش حریم هوایی عربستان و امارات به روی پروازهای قطری و رفع محاصره قطر یکی از دستور کارهای کوشنر در این سفر است.

- روزنامه نیویورک تایمز آمریکا از تلاش دولت ترامپ برای محروم کردن ایران از درآمد 100 میلیون دلاری عبور هواپیماهای قطری از حریم هوایی ایران، خبر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، نیویورک تایمز به نقل از مقامات آمریکایی از ماموریت ویژه جارد کوشنر داماد ترامپ که دیروز وارد قطر شده، خبر داده است.

بر اساس این گزارش از زمان تحریم قطر از سوی عربستان سعودی، امارات متحده عربی و بحرین و مصر در ژوئن سال 2017، دولت دوحه برای عبور هواپیماهای خود به حریم هوایی ایران وابسته شده و برآوردها حاکی است ایران سالانه درآمدی بالغ بر 100 میلیون دلار از این راه به دست می آورد.

حالا بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیویورک تایمز دولت ترامپ در واپسین روزهای حضور خود در کاخ سفید در تلاش است با فشار به عربستان سعودی این کشور را به باز کردن حریم هوایی خود به روی هواپیماهای قطری ترغیب کند تا این درآمد را از چنگ ایران درآورد.

جارد کوشنر داماد و مشاور ترامپ دیروز به منطقه سفر کرده و وارد قطر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت ویژه داماد ترامپ برای محروم کردن ایران از درآمد 100 میلیون دلاری

ماموریت ویژه داماد ترامپ برای محروم کردن ایران از درآمد 100 میلیون دلاری