مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 05:352020-12-03اقتصادي

اجرای 69 طرح اشتغالزایی برای مددجویان در سوادکوه شمالی


رییس کمیته امداد شهرستان سوادکوه شمالی از اجرای 69 طرح اشتغالزایی با هزینه 3 میلیارد تومانی در سوادکوه شمالی خبر داد.

- علیرضا عابدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه شمالی، توانمندسازی اقتصادی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد را یکی از اهداف اصلی ذکر کرد و گفت: اجرای 69 طرح اشتغال در شهرستان سوادکوه شمالی با هزینه 3 میلیارد و 150 میلیون تومان در 8 ماه اول امسال اجرایی شد.

رییس کمیته امداد شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به اجرای طرح های خوداشتغالی و ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای خانواده های تحت حمایت، افزود: کمیته امداد با اتخاذ سیاست های موثر و کارآمد در راستای تأمین عزت و کرامت خانواده ها و رسیدن به استقلال اقتصادی در مسیر اشتغال گام برمی دارد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم تا با پرداخت تسهیلات به مددجویان تحت پوشش و اجرای طرح های اشتغال زمینه ای فراهم شود تا آنان بتوانند به مرحله خودکفایی برسند و از زیر چتر حمایتی کمیته امداد خارج شوند.

عابدی به سر فصل های اشتغال ایجاد شده توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) در سوادکوه شمالی اشاره و اظهار کرد: با توجه به فرصت های شهرستان سوادکوه شمالی، درصد بالایی از خدمات اشتغال پرداختی به مددجویان در قالب طرح های دامداری است و در رایزنی با افراد موفق در مشاغل مختلف به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 69 طرح اشتغالزایی برای مددجویان در سوادکوه شمالی

اجرای 69 طرح اشتغالزایی برای مددجویان در سوادکوه شمالی