مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 15:552020-12-02سياسي

جزییات بودجه شرکت های دولتی در سال آینده


دولت در لایحه بودجه سال 1400، مجموع منابع و مصارف شرکت های دولتی، بانک ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت را بیش از 1500 هزار میلیارد تومان اعلام کرده است.

- دولت در لایحه بودجه سال 1400، مجموع منابع و مصارف شرکت های دولتی، بانک ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت را بیش از 1500 هزار میلیارد تومان اعلام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس متن لایحه بودجه سال آینده که امروز از سوی دولت به نمایندگان مجلس تقدیم شد، مجموع کل بودجه کشور، 2435 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

از این عدد 929 هزار میلیارد تومان مربوط به بودجه عمومی دولت می شود و رقم باقی مانده بر اساس بودجه شرکت های دولتی تعریف شده است.

براوردهای دولت برای سال 1400 نشان می دهد که مجموع کل بودجه شرکت های دولتی در عدد 1561 هزار میلیارد تومان تراز خواهد شد.

بررسی جزییات ارائه شده مشخص می کند که در بخش درآمدها، 1138 هزار میلیارد تومان درآمدهای اصلی شرکت های دولتی اختصاص یافته و پس از آن سایر دریافت ها با عدد 196 هزار میلیارد تومان قرار گرفته است.

اعتبارات هزینه ای، اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای، تسهیلات بانکی و سایر وام های داخلی، وام های خارجی و دارایی های جاری دیگر بخش هایی است که دولت پیش بینی کرده در چارچوب آن، شرکت های دولتی درآمد کسب خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بودجه شرکت های دولتی در سال آینده

جزییات بودجه شرکت های دولتی در سال آینده