مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 13:252020-12-02سياسي

تشکل های دانشجویی خواستار مجازات عاملان ترور شهید فخری زاده شدند


بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس و یزد طی پیامی به ریاست قوه قضاییه ، خواستار برخورد قاطع و مجازات آمران و عاملان ترور شهید فخری زاده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به دنبال ترور و شهادت دانشمند هسته ای-شهید فخری زاده- تشکل های دانشجویی از دانشگاه های استان های فارس و یزد خطاب به ریاست قوه قضاییه بیانیه ای به این مضمون صادر کردند: باسمه تعالی حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رییسی رییس محترم قوه قضاییه سلام علیکم؛ با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و با احترام؛ همان طور که مستحضر هستید بار دیگر ملت انقلابی ایران یک حرکت تروریستی و کوردلانه با محوریت استکبار جهانی و رژیم جلاد و جعلی صهیونیستی را به چشم خود دیدند.

  هنوز داغ جگرسوز از دست دادن شهید بزرگوارمان حاج قاسم سلیمانی تازه بود که دوباره یکی از خادمان  علمی و فناوری و دانشمندان خبره نظام مقدس جمهوری اسلامی، توسط ایادی اسکتبار جهانی، در خون خود غلتید و همچون سایر یاران شهیدش به لقاء الله پیوست.

شهید محسن فخری زاده دانشمند عرصه هسته ای و معاون وزیر دفاع و یکی از  مدیران انقلابی، متعهد و متخصص بود که در این راه توسط دست پلید استکبار به آرزوی دیرینه اش رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های دانشجویی خواستار مجازات عاملان ترور شهید فخری زاده شدند

تشکل های دانشجویی خواستار مجازات عاملان ترور شهید فخری زاده شدند