مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 13:252020-12-02اجتماعي

اتوبوس ویژه معلولان فردا در تبریز خدمات دهی می کند


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: اتوبوس ویژه معلولان فردا 13 آذر همزمان با روز جهانی معلولان در تبریز خدمات دهی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ایمان غنی زاده با اشاره به فعالیت اتوبوس ویژه معلولان در روز جهانی معلولان، اظهار کرد: این اتوبوس که برای افراد معلول و جانباز مناسب سازی شده است، فردا به صورت یکسره جهت ارائه خدمات به معلولان در سطح شهر فعالیت می کند.

او افزود: علاوه بر اتوبوس ویژه معلولان، همه اتوبوس ها و ایستگاه های مسیر بی آر تی مجهز به دستگاه هایی است که به وسیله آن یک فرد معلول می تواند به راحتی سوار اتوبوس شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: با توجه به اهمیت مناسب سازی محیط شهری برای داشتن زندگی آرام و بی دغدغه همراه با رضایت مندی تمام اقشار جامعه، با وجود آنکه درصدی از جمعیت جامعه را افراد معلول و جانباز تشکیل می دهند، اما مسئله توان بخشی معلولان و جانبازان و مناسب سازی محیط شهری بحث جوان و در عین حال رو به رشدی است، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در راستای این اهمیت و همزمان با روز 13 آذر یک دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده ویژه معلولان و جانبازان را به صورت رایگان و در جهت خدمات رسانی اختصاص داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوس ویژه معلولان فردا در تبریز خدمات دهی می کند

اتوبوس ویژه معلولان فردا در تبریز خدمات دهی می کند