مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 12:552020-12-02ورزشي

شیمیدر در مسیر صعودی


مربی بدنساز تیم بسکتبال شیمیدر قم با بیان اینکه تیمش در سیر صعودی قرار دارد گفت: افراد زیادی در این تیم تلاش می کنند و امیدوارم در کنار هم یک موفقیت خوب برای مجموعه شیمیدر رقم بزنیم.

- دانیال تیماجی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به مراحل آماده سازی این تیم اظهار کرد: در شروع تمرینات تیم برای حضور در لیگ امسال، بیشتر تمرکزمان را روی تمرینات هوازی، تمرینات قدرتی و هماهنگی گذاشتیم، به دلیل اینکه بچه ها به خاطر کرونا از کار بسکتبال شان به دور بودند قطعا هماهنگی سابق را نداشتند.

وی ادامه داد: چون لیگ برتر بسکتبال از اسفند ماه سال گذشته بخاطر شیوع کرونا تعطیل شده بود، برای ما خیلی مهم بود که بعد از 7 – 8 ماه که بازیکنان تمرین نداشتند با دقت بیشتری نسبت به طراحی تمرینات  به شرایط مطلوبی دست یابند، با آقای مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسیار دقیق تر به این مسئله نگاه کردیم و تمرینات از پایه به شکلی برنامه ریزی شد تا از نظر جسمانی بچه ها به اوج خودشان برسند.

مربی بدنساز تیم بسکتبال شیمیدر قم اضافه کرد: مرحله قدرت حداکثر را پشت سر گذاشته ایم و الان مرحله تبدیل به توان است، خوشبختانه تا الان آسیب خاصی نداشتیم و بازیکنان تمرینات را به خوبی انجام می دهند و در سیر صعودی قرار داریم، ان شاءالله تا پیش از مسابقات پیش رو بچه های تیم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیمیدر در مسیر صعودی

شیمیدر در مسیر صعودی