مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 12:202020-12-02پزشكي

ماهانه 24 هزار انسولین قلمی در لرستان توزیع می شود


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گفت: سال گذشته ماهانه 20 هزار انسولین قلمی در استان توزیع می شد که در سال جاری ماهانه 24 هزار انسولین قلمی در استان توزیع می شود.

- محسن اسدبیگی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: واکسن آنفولانزا در سراسر کشور تنها در اختیار کادر درمان، بیماران خاص، مادران باردار و جانبازان قرار گرفته است.

وی بابیان اینکه دو هزار واکسن آنفلوآنزا به استان تعلق گرفته است، افزود: این تعداد برای کودکان زیر پنج سال بوده و در اختیار آنان قرار خواهد گرفت همچنین خوشبختانه تا به امروز شاهد شیوع آنفلوآنزا در استان نبوده ایم.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: سال گذشته ماهانه 20 هزار انسولین قلمی در استان توزیع می شد و در این حوزه در استان کمبودی نداشته ایم.

اسدبیگی با اشاره به اینکه در سال جاری ماهانه 24 هزار انسولین قلمی در استان توزیع می شود، تصریح کرد: اما با توجه به جو روانی که میان مصرف کنندگان وجود دارد شاهد مشکلاتی در این حوزه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ گونه کمبودی در بازار نداریم تنها بعضی از برندهای انسولین که به طورکلی وارد کشور نشده اند در لرستان نیز وجود ندارند  اما سایر اقلام انسولین با همان کیفیت نیاز بیماران را رفع می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهانه 24 هزار انسولین قلمی در لرستان توزیع می شود

ماهانه 24 هزار انسولین قلمی در لرستان توزیع می شود