مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 12:102020-12-02حوادث

دستگیری اراذل و اوباش قمه به دست شهرری + جزییات


پلیس امنیت تهران از دستگیری اراذل و اوباش قمه به دستی خبر داد که چند نفر از شهروندان شهرری را مجروح کرده بودند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رییس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و دستگیری سه نفر از اوباشی خبر داد که با در دست داشتن قمه و عربده کشی در منطقه شهرری دست به شرارت و ایجاد رعب و وحشت و ضرب و جرح چندنفر از شهروندان کرده بودند.

   سرهنگ  سیدمحمد گنجه در تشریح این خبر گفت: اواخر ماه گذشته گزارشی مبنی بر قمه کشی چند تن از اراذل و اوباش جنوب تهران که ضمن شرارت و ایجاد رعب و وحشت اقدام به ضرب و جرح چند نفر از شهروندان ساکن در منطقه شهرری کرده بودند به مرکز 110اعلام شد که بلافاصله تیم های عملیاتی پلیس امنیت عمومی وارد عمل شده و به محل درگیری اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه عاملان این نزاع و درگیری قبل از حضور مأموران،از محل متواری شدند،افزود:در بررسی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد،سه تن از اراذل و اوباش سابقه دار منطقه به دلیل اختلاف حساب و قدرت نمایی دست به این شرارت زده اند.

وی ادامه داد:در پایش اطلاعاتی و بررسی دوربین های مداربسته محل وقوع جرم،هویت متهمان شناسایی و پس از اخذ دستور قضایی،مأموران پلیس موفق شدند روز گذشته هر 3 آنها را در حالی که به یکی از استان های شمال غربی کشور گریخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اراذل و اوباش قمه به دست شهرری + جزییات

دستگیری اراذل و اوباش قمه به دست شهرری + جزییات